diumenge, 23 d’octubre del 2011

llom amb mel i mostassa

SEMPRE A LA PLANXA? DONCS NO

Hi ha carns que sempre les mengem igual. Un tall de llom a la planxa, perquè és ràpid i no tenim ganes de pensar. D'acord, però i si fem una recepta molt ràpida, igual de ràpida i diferent?

Si no ho voleu fer el forn ho podeu també en  un microones, encara que no us podré ajudar amb la temperatura i el temps perquè jo a casa no en tinc. Sí, ja ho sé que és molt pràctic però jo sóc de les frikis que dic que això del microones és nociu. Per què? Doncs perquè sí. N, no en tinc dades científiques. A no ser que valgui el video aquell que corre per la xarxa del got d'aigua que es torna radioactiu o alguna cosa així després de passar pel microones.







INGREDIENTS:

4 talls de llom

1 culleradeta de mostassa normal

1 culleradeta de mostassa a l'ancienne (és aquella que té boletes)

2 culleradetes de mel

oli

sal


Preescalfem el forn a màxima potència. 

Mentre espereu que s'escalfi podeu fer una amanida. Ep! si voleu, si no no passa res. Ho dic perquè no ens queda massa més per preparar mentrestant.

Preparem una barreja amb les mostasses i la mel tot ben remenat.

En una plàtera de forn hi tirem un raget d'oli, just per untar el fons una mica. Hi posem els talls de llom  a sobre i els salem. A sobre de cada tall hi repartim la barreja de les mostasses i la mel.

Quan el forn estigui ben calent al màxim hi posem els talls a dins 5 minuts i ja els podem treure.





4 comentaris:

  1. Eiii! que bo. Som quinabonapinta.blogspot.com. A nosaltres també ens va agradar molt la barreja de la mostassa amb la carn i la mel. De fet et convidem a visitar-nos i recomanar-te la recepta d'aletes de pollastre amb mel i salsa de soja o les costelles amb mostassa.
    Ens fem seguidores que sempre fa molta il·lu.

    ResponElimina
  2. Holaaaaa! M'encanta el nom del vostre bloc. Ara em poso a xafardejar, segur que hi trobaré coses amb molt bona pinta! Un petó

    ResponElimina
  3. Es una tonteriia culinària mes, que algú m'expliqui com lliga la mel amb la carn. O menges mel o menges porc la mel fa desaparèixer el porc

    ResponElimina
  4. Doncs lliga força bé,tasta-ho i ja em diràs

    ResponElimina