diumenge, 15 d’octubre del 2017

macedònia de meló i síndria

PER PRIMERA VEGADA

Per primera vegada en les gairebé 700 receptes que porto publicades us posaré una recepta que no m'he mejat després. Per primera vegada. Ja us he explicat moltes vegades que aquestes receptes son les que faig a casa i que ens mengem amb la meva família. Però és que no m'agraden gens ni el meló ni la síndria. Ja busco maneres de manjar-m'ho però no ho aconsegueixo. Bé sí, amb el meló ho he aconseguit: em menjo la sopa de meló. Però amb la síndria no hi ha manera de trobar cap forma de fer-la que m'agradi, però no em rendeixo. Ja pensaré alguna cosa. Per tant jo no me la vaig menjar la macedònia però a casa va agradar molt. La qüestió és que tenia una mica de meló i síndria tombant per la nevera i va ser una bona manera de preparar-la. 






INGREDIENTS:

2 talls de meló

2 talls de síndria

5 fulles de menta

1 llima



Traiem la polpa dels talls de síndria i la tallem a daus.

En un bol ho barregem amb la menta ben trinxada petita i la ratlladura de llima. Si no teniu llima ho podeu fer igualment amb ratlladura de llimona.

Ho deixem reposar una mica, si els talls de meló i síndria ja estaven a la nevera no cal tornar-ho a posar, ja estarà prou fresc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada