diumenge, 30 de setembre del 2012

pastís de crepes


UN PRIMER PLAT ORIGINAL

Pot semblar un plat pesat però no ho és gens. Si a dins hi posem alguns elements frescos ens quedarà força equilibrat. Jo us donaré alguns exemples d'ingredients però s'hi pot posar de tot: tonyina, pernil dolç o salat, salmó, llagostins, cranc, formatge, enciam, tomàquet, pastanaga, pabrot vermell, blat de moro, api ratllat...


Quina mala sort, no tenia electricitat i no vaig poder maionesa! Però vosaltres poseu-ne que queda molt més bó.





INGREDIENTS:

Per les crepes

Per farcir:

1 llauna de tonyina

1 llauna de blat de moro

1 pastanaga

2 ous durs

3 talls de pernil dolç

4 talls de formatge manxego ben prims

1 tomàquet

Per la maionesa


Preparem tots els ingredients del farciment, tallant-los ben prims els que s'hagin de tallar. La pastanaga la podem ratllar per exemple.

Fem una crepe i la posem sobre una plàtera rodona i a sobre hi posem el formatge. En fem una altra i a sobre hi posem pastanaga ratllada, una altra i a sobre pernil dolç, una altra i a sobre ou dur, una altra i a sobre talls de tomàquet, després tonyina i a l'últim blat de moro. És només un exemple de l'ordre, ho podeu fer com vulgueu.

 A sobre de tot hi posem una capa de maionesa i ho decorem.


2 comentaris:

  1. Quina idea tant senzilla i divertida! Provaré de fer-ho!
    Per cert, volia aprofitar per agrair-te aquest blog. Tot i que gairebé mai dic res, sempre estic pendent de les noves receptes que publiques. Sovint les provo i em donen idees. Res simplement, que gràcies per compartir tant coneixement de cuina amb els "ignorants" que ens agrada anar aprenent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada molt que em diguis això. Sempre he dit que les receptes han de servir per donar idees, de fet es poden modificar, adaptar, millorar... Mica en mica us inspirareu sls, només anant a comprar i veient ingredients! Moltes gràcies per aquest missatge encoratjador . Petons!!

      Elimina